dijous, de febrer 23, 2006

Petites notes preses el gran dia


"L'aventura de l'hospital us l'hauré d'explicar un altre dia. Aquí us explicaré el que vaig fer després de deixar a la Núria i l'Ona a l'habitació de la maternitat, una vegada ens haviem desfogat de plors i abraçades.
Tot just vaig sortir al carrer, vaig trucar als meus germans, després en Juli i la Lourdes, a l'Imma que tant haviem putejat la nit abans i finalment a en Xevi de Mataró que em va trucar al mòbil als cinc minuts d'haver nascut l'Ona, tot guiant-se per un presentiment.
Després de les trucades, hem vaig dirigir al primer lloc amb una mica de cara i ulls per poder dinar. Vaig demanar una amanida verda, un plat de sopa de ceba gratinat i una cervesa Murphy's. Quan vaig acabar de dinar, vaig entranr en una barberia que havia vist pel camí per tal que m'afeitessin com cal, i així poder corre a menjar-me a petons a les dues dones de la meva vida"